Płatności
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
  • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  • Za pomocą karty płatniczej:
    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

  • Za pośrednictwem platformy płatniczej:
    • Płatności Shoper
    • dotpay
  • Za pobraniem, tj. Gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
  • Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  1. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Przy wyborze formy płatności przelewem tradycyjnym, towar wysyłany jest po zaksięgowaniu środków Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy w PeKaO SA nr 27 1240 6654 1111 0010 6582 2787

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium