FAQ

Pomoc

1. Autoryzacja.
Jeśli jesteś już naszym Klientem (dokonałeś rejestracji na stronie sklepu za pośrednictwem formularza) masz przydzielone hasło oraz login, możesz przejść do logowania wybierając na menu opcję Zaloguj. Jeśli nie masz założonego w naszym sklepie konta klienta, możesz przeglądać ofertę oraz pobierać towary do koszyka, jednak przed finalizacją zamówienia (przycisk Zamówienie) zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza autoryzacyjnego. UWAGA: jako gość nie dokonasz zakupu w sklepie. 

2. Wypełnienie formularza.
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza autoryzacyjnego. Dane oznaczone są konieczne do zarejestrowania. Po wypełnieniu formularza należy nie zapomnieć o naciśnięciu przycisku Wyślij. Przy wpisywaniu identyfikatora (login) może powstać błąd związany z faktem, że ten sam identyfikator jest już używany przez innego klienta. W takim wypadku musisz wprowadzić inny identyfikator. Po zarejestrowaniu formularza przy każdym kolejnym wejściu do sklepu internetowego będziesz mógł korzystać z wprowadzonego loginu i hasła. Aby uzyskać status Klienta Profesjonalisty i tym samym uzyskać dostęp do cen hurtowych, po zarejestrowaniu się, prześlij dokument potwierdzający prowadzenie działalności o profilu kosmetycznym lub potwierdzający przygotowanie zawodowe na adres sklep@serwet-spa.pl, a następnie Administrator sklepu uaktywni Ci dostęp do cen hurtowych.

3. Logowanie.
W celu zalogowania należy wybrać z menu opcję Zaloguj a następnie wprowadzić swój identyfikator (e-mail) oraz hasło. Jeśli masz kłopoty z hasłem, bądź zapomniałeś swoje hasło, możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła. Jeśli nadal będziesz miał problem z zalogowaniem się do sklepu, skontaktuj się z nami.

4. Składanie zamówienia.
Kiedy twój koszyk został już skompletowany należy nacisnąć przycisk Zamawiam. Naciśnięcie przycisku Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na piśmie z podpisem.

5. Wylogowanie
W celu wylogowania należy wybrać opcję Wyloguj. Ponowne wejście do sklepu będzie wymagało powtórnego zalogowania.

6. Pomoc
Jeśli masz problemy z dostępem do sklepu lub chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje skontaktuj się z nami.

INFORMACJE DLA KONSUMENTA*

*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

SPRZEDAWCA

BEATA KORDOWSKA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SERWET BEATA KORDOWSKA, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8581431650 , nr REGON 320520625, Szczawno 2A, 74-100 Gryfino .

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Szczawno 2A, 74-100 Gryfino
  2. Adres e-mail: sklep@serwet-spa.pl
  3. Telefon: 535115785

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.

Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.

WARUNKI REKLAMACJI

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres Szczawno 2A, 74-100 Gryfino.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  • co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
    Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że ich administratorem będzie Sprzedawca, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • Zawarcie umowy sprzedaży
  • Marketing bezpośredni

Podstawa przetwarzania:

  • Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:

  • dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy

Skutek niepodania danych:

  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

  • w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane Sprzedawca będzie przetwarzać tylko przez okres, w którym będzie mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nim obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania Twoich danych lub
  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
  • zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

TWOJE UPRAWNIENIA

Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora, 

A także:

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
    • z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów,
    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
  • podmiot realizujący dostawę towarów
  • hurtownia
  • dostawca płatności
  • biuro księgowe
  • hostingodawca
  • osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność
  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
  • podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne
  • podmiot zapewniający usługi marketingowe
  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium